Wat doet adminbuddy dan juist voor je klanten?
Onze adminbuddies zorgen ervoor dat jouw klanten efficiënter werken.
Wij regelen:
✓ Pre-boekhoudkundige taken: facturen verwerken, bonnetjes klasseren en digitaal organiseren
✓ Debiteurenbeheer: facturen opmaken, betalingen opvolgen en wanbetalers aanpakken
✓ Digitalisering: we brengen administratie naar het digitale tijdperk en zorgen voor een overzichtelijke administratie die altijd en overal toegankelijk is
✓ Telefoniediensten: we beantwoorden klantvragen en nemen afspraken aan. Ideaal voor zelfstandigen die geen tijd hebben om zelf telefoontjes te beantwoorden
✓ Pre-boekhoudkundige taken: facturen verwerken, bonnetjes klasseren en digitaal organiseren
✓ Debiteurenbeheer: facturen opmaken, betalingen opvolgen en wanbetalers aanpakken
✓ Digitalisering: we brengen administratie naar het digitale tijdperk en zorgen voor een overzichtelijke administratie die altijd en overal toegankelijk is
✓ Telefoniediensten: we beantwoorden klantvragen en nemen afspraken aan. Ideaal voor zelfstandigen die geen tijd hebben om zelf telefoontjes te beantwoorden
Welke technologieën gebruikt adminbuddy?
Wij werken in dezelfde systemen als jij en je klanten.
Onze expertise omvat onder andere:
✓ Pre-accounting tools zoals OkiOki, Billit, Yuki, GoGetter, Dexxter,…
✓ Boekhoudsoftware zoals Exact Online, ExpertM, Adsolut,…
✓ CRM-systemen zoals Teamleader, HubSpot, Odoo,…
Door onze kennis van deze software zijn wij direct inzetbaar en kunnen we je klanten snel ondersteunen.
Onze expertise omvat onder andere:
✓ Pre-accounting tools zoals OkiOki, Billit, Yuki, GoGetter, Dexxter,…
✓ Boekhoudsoftware zoals Exact Online, ExpertM, Adsolut,…
✓ CRM-systemen zoals Teamleader, HubSpot, Odoo,…
Door onze kennis van deze software zijn wij direct inzetbaar en kunnen we je klanten snel ondersteunen.