We got you

Jij onderneemt. Wij regelen de admin.

Je bent bezig met klanten en plots die reminder: de btw-aangifte moet binnen. Waar is dat bonnetje? Of die factuur die nog altijd niet betaald is? Je merkt dat je weer achter betalingen aan moet, terwijl je eigenlijk iets anders wil doen.

Ondertussen stapelt het papierwerk zich op. Zaterdagnamiddag facturen verwerken? “Efkes rap rap rap”, maar voor je het weet, is je weekend weg.

Herkenbaar? Je bent een vakman, een ondernemer, geen boekhouder of secretaresse. Toch doe je alles zelf. Dat weegt.

Dat kan anders: adminbuddy neemt al je administratie uit je handen: facturen, betalingen, lonen, mails… alles geregeld.

Al vanaf 1 uur per week, vanop afstand of bij jou op kantoor.

Jij focust op je zaak, wij doen de rest.

Admin en financiën

✓ Facturatie, debiteurenbeheer & opvolging wanbetalers
✓ Verwerking onkosten & voorbereiding boekhouding
✓ Afstemming met het boekhoudkantoor
✓ Agendabeheer, postverwerking & documentenbeheer
✓ Gegevensinvoer, opmaak offertes & contracten
✓ Beheer mobiliteit (wagens, tankkaarten, schade, ...)
✓ Digitalisering & move to cloud

HR en grafisch werk

✓ Loonadministratie
✓ Ondersteuning rekrutering en selectie
✓ Ondersteuning met/naar sociaal secretariaat
✓ Grafische ondersteuning: ontwerp huisstijl & logo, drukwerk, belettering, wrapping en textiel bedrukken
✓ Fotografie

Wij helpen ondernemers

Wat klanten zeggen

Tips, updates en meer

Schrijf je in op onze nieuwsbrief