Jouw financiële administratie, onze zorg

Laat jouw administratieve en financiële taken beheren door een adminbuddy
zodat jij je kunt richten op wat écht telt: de kernactiviteiten én groei van jouw onderneming

Klanten aan het woord...

Bart GagelmansLex Digital
Read More
Adminbuddy heeft mijn financiële chaos omgetoverd tot een geoliede machine. Ze werken transparant, punctueel, professioneel en hebben mij op zeer korte tijd overtuigd van hun meerwaarde.
Mohamed AhdaouiC-Maxi Cleaning
Read More
Onze boekhouder wees ons op de administratieve achterstand die we hadden opgelopen. Hij stelde ons voor om met adminbuddy te gaan praten omdat ze gespecialiseerd zijn in documentenbeheer, facturatie, de opvolging van betalingen en allerlei voorbereidende boekhoudkundige taken.
Philippe De MunckAdvocatenkantoor BCDM
Read More
De overstap naar digitale administratie was een uitdaging. Met Adminbuddy ging dit vlot en efficiënt. Adminbuddy neemt ondertussen veel administratieve last van mij weg. Een echte aanrader!
Previous
Next

Waarom Adminbuddy?

Adminbuddy is ontstaan met één doel voor ogen: administratieve rompslomp en ergernissen wegnemen zodat ondernemers meer tijd krijgen voor hun passie, kernactiviteiten en groei.


Onze specialisten nemen administratieve taken zoals facturatie, debiteurenbeheer, verwerking van onkostennota’s, loonadministratie en documentenbeheer van je over.

Bij Adminbuddy geloven we dat elke ondernemer een partner verdient die transparant, communicatief, integer en toegewijd is. Daarom zijn we hier. We bieden niet alleen ondersteuning; we worden een deel van jouw team.

Hoe gaan wij tewerk?

Stap 1

Vrijblijvend gesprek
We luisteren naar jouw noden en verwachtingen tijdens een persoonlijke en vrijblijvende meeting. Tijdens deze meeting delen we ook graag onze expertise en tips.
Neem contact op

Stap 2

Plan van aanpak
We maken een plan van aanpak en overleggen welke concrete taken en diensten we uit jouw handen kunnen nemen en hoe we deze zo efficiënt mogelijk kunnen organiseren.
Neem contact op

Stap 3

Perfect match
We vinden de ideale expert die past bij jouw behoeften en bedrijfscultuur, zodat je de beste ondersteuning krijgt. We evalueren regelmatig en volgen nauw op of alles naar wens verloopt en sturen bij indien nodig.
Neem contact op

Ontdek al onze diensten

Administratie

✓ Agendabeheer
✓ Postverwerking
✓ Documentenbeheer
✓ Gegevensinvoer
✓ Opmaak offertes en contracten
✓ Beheer mobiliteit (Wagens, tankkaarten, schade,...)
✓ Opzetten en ondersteunen van evenementen
✓ Digitaliseren en move to cloud

Financiën

✓ Facturatie
✓ Debiteuren beheer
✓ Opvolging wanbetalers
✓ Verwerking onkosten (nota's)
✓ Voorbereiding boekhouding
✓ Afstemming boekhoudkantoor

HR

✓ Functioneren en evalueren
✓ Opleidingspaden uitstippelen
✓ Loonadministratie
✓ Onboarding
✓ Ondersteuning rekrutering en selectie
✓ Ondersteuning met/naar sociaal secretariaat

Grafisch ontwerp

✓ Fotografie
✓ Ontwerp huisstijl & logo
✓ Prepress, print- en drukwerk
✓ Belettering en wrapping
✓ Textiel en promo
✓ Reclamedrukwerk

Doe inspiratie op met onze blog

F.A.Q.

Adminbuddy onderscheidt zich door zijn transparante manier van werken en jarenlange ervaring in financiën, HR, administratieve taken en IT automatisaties.
Onze specialisten nemen deze expertise mee om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
Onze standaard administratieve dienstverlening start aan 55 euro per uur.
Met ons standaardpakket bieden we jou een dedicated adminbuddy die jouw administratieve rompslomp onder handen neemt.

Veelal kan een adminbuddy in jouw onderneming starten binnen de week na ons eerste adviesgesprek.

Telefonisch zijn we steeds bereikbaar via het telefoonnummer 03 535 1235. Je kan ook een mail sturen naar hello@adminbuddy.eu of contact opnemen via onze contactpagina.