Vacature administratief medewerker (m/v)

Ben jij de administratieve topper die klaarstaat om ondernemers te ondersteunen? 

Momenteel zijn wij op zoek naar enthousiaste administratief medewerkers om ons team in Antwerpen te versterken. Ben jij die nauwkeurige organisator die geniet van het beheren en optimaliseren van administratieve processen? Dan willen we jou graag ontmoeten! 

 

Wat houdt de job in?

Als administratief medewerker bij adminbuddy ben jij de spil van onze administratieve dienstverlening. Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten en biedt ondersteuning bij een breed scala aan administratieve taken. Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere: 

  • Aanleggen en onderhouden van digitaal klassement:  Je zorgt voor een naadloos opgerichte digitale omgeving waar de klant steeds op kan rekenen.
  • Facturatie en debiteurenbeheer: Je zorgt ervoor dat facturen correct en tijdig worden verstuurd, en je volgt openstaande betalingen op om de cashflow van onze klanten te optimaliseren. 
  • Opvolging van offertes en bestellingen: Je maakt offertes op maat en beheert bestellingen zodat alles gestructureerd verloopt. 
  • Rapportages en gegevensbeheer: Je registreert nauwkeurig gegevens en stelt heldere rapportages op, zodat klanten altijd inzicht hebben in hun administratie. 
  • Klantrelaties beheren: Je bouwt een goede vertrouwensrelatie op met klanten en biedt oplossingen voor hun administratieve vragen. 

Jouw profiel

Wij zoeken een commercieel administratief talent met de volgende kwaliteiten: 

  • Nauwkeurigheid en structuur: Je werkt gestructureerd en hebt oog voor detail. 
  • Communicatieve vaardigheden: Je kan helder en klantgericht communiceren in het Nederlands en Engels.  
  • Kennis van Microsoft Office en administratieve software: Je bent vertrouwd met Excel en hebt interesse of ervaring met boekhoudsoftware zoals OkiOki, Billit, Clearfacts, Exact online, Adsolut en/of Yuki. 
  • Positieve en proactieve werkhouding: Je hebt een hands-on mentaliteit en kunt zelfstandig werken, maar je bent ook een echte teamspeler. 
  • Flexibele duizendpoot: je schakelt snel tussen verschillende taken en bedrijven 

Wat bieden wij?

Bij adminbuddy kom je terecht in een dynamisch en klantgericht team. Wij bieden jou: 

  • Een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur met een marktconform salaris aangevuld met een volledig pakket waaronder bedrijfswagen, hospitalisatie- en groepsverzekering, en verschillende andere extralegale voordelen want wij ambiëren een lange termijn samenwerking. 
  • Een afwisselende job als administratief bediende waarin je direct bijdraagt aan het succes van ondernemers. Op basis van jouw sterktes en voorkeuren hebben we een breed aanbod van klanten en doorgroeimogelijkheden waar we jou graag inzetten. 
  • Persoonlijke en professionele ontwikkelingsmogelijkheden in een ondersteunende omgeving. Adminbuddy hanteert een persoonlijk op maat gemaakt opleidings- en coachingstraject om jouw persoonlijke groei zo optimaal als mogelijk te begeleiden. 
  • Een modern en volledig uitgerust kantoor in Antwerpen met een familiale sfeer en fijne collega’s. Naar het werk gaan is nog nooit zo leuk geweest. 

Klaar om deel uit te maken van ons team?

Voel jij je aangesproken en wil je aan de slag als administratief medewerker? Solliciteer nu en stuur ons je CV en motivatiebrief via hello@adminbuddy.be. 

Bij adminbuddy draait het om jou en jouw groei – wij helpen je graag je talenten verder te ontwikkelen als allround administratief bediende. Solliciteer vandaag nog en ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen! 

Wie zijn wij?

Bij adminbuddy fungeren we als steunpilaar voor zelfstandigen en bedrijven door een deel van hun administratieve last weg te nemen. Op deze manier zorgen wij voor meer tijd, rust en focus bij onze klanten. Zij rekenen op ons voor een efficiënte, betrouwbare en persoonlijke aanpak die écht een verschil maakt in hun dagelijkse werking. Zij de business, wij de admin. 

Tips, updates en meer

Schrijf je in op onze nieuwsbrief