Jij de business,
wij de admin

Facturatie, offertes opmaken, bonnen inboeken, debiteurenbeheer, …  

Vraag aan 10 zelfstandigen wat ze het minst leuk vinden aan hun job en 11 antwoorden ‘de administratieve rompslomp’.

Enter adminbuddy. Onze experts nemen de administratieve diensten en papierberg letterlijk uit je handen. Zo krijg jij meer tijd voor wat telt: het laten groeien en bloeien van je business.

Waarom adminbuddy?

Als zelfstandige, eenmanszaak of kleine onderneming heb je te weinig uren in een dag en wil je full speed ahead aan je bedrijf werken. Je administratieve verplichtingen voelen vaak als een snelheidsdrempel maar zijn wel cruciaal voor het optimale beheer van je business.

Laat onze expert je ondersteunen en creëer meer zuurstof in je hoofd én uren in je dag. En niet te vergeten: een betere cashflow dankzij het snelle opvolgen van niet-betalingen.

What’s in it for you?

Tijd

De heilige graal van elke ondernemer. Wij ontzorgen jou van alle tijdrovende en – volgens sommigen –  saaie rompslomp en jij krijgt plots extra uren in je dag. Wordt het mooier?

Focus

Het is een wilde gok maar allicht staan facturatie, betalingen en offertes niet bovenaan je lijstje met energiegevers. Je adminbuddy zorgt voor zuurstof die jij omzet in game changing focus. 

Kwaliteit

We zijn een krak in ons vak. Al zeggen we het zelf. De experts van adminbuddy verwerken, beheren en optimaliseren je administratie snel en doeltreffend.

Efficiënt

Voor admin geldt: wat je zelf doet, doe je niet altijd beter. En zéker niet sneller. Dankzij onze gestroomlijnde processen en de ervaring (en drive) van onze experten verdwijnt je papierberg in no time!

Financiën

We volgen de betalingen nauwgezet op waardoor er geen facturen meer laattijdig – of niet – betaald worden. Now we’re talking.

Jij de business, wij de admin • Jij de business, wij de admin • Jij de business, wij de admin • Jij de business, wij de admin • Jij de business, wij de admin • Jij de business, wij de admin • Jij de business, wij de admin • Jij de business, wij de admin •

Wij helpen ondernemers

Wat klanten zeggen

Veelgestelde vragen over freelance administratie

Freelance administratie houdt in dat je een onafhankelijke expert inhuurt die gespecialiseerd is in administratieve taken. Deze freelancers bieden flexibele ondersteuning aan bedrijven die behoefte hebben aan extra hulp en administratieve expertise zonder iemand fulltime in dienst willen nemen. Freelancers kunnen worden ingezet voor een breed scala aan taken zoals factuurbeheer, debiteurenbeheer, het opstellen van offertes, boekhouding, het verwerken van inkomende en uitgaande communicatie en algemene administratieve ondersteuning.
Een freelance administratief medewerker kan snel externe expertise binnen jouw onderneming brengen. Zij kunnen flexibel, tijdelijk en doelgericht ingeschakeld worden. Je zet hen in wanneer nodig zonder vaste langdurige contracten. Dankzij hun frisse blik stellen zij binnen korte termijn orde op zaken en zorgen zij onder meer voor efficiëntieverbetering, kostenbesparingen en oplossingen op maat.

Van factuurbeheer en offerteopmaak tot financiële administratie en algemene ondersteuning, onze freelancers nemen een breed scala aan administratieve taken op zich. Dit geeft jou extra ruimte om te focussen op de groei van jouw bedrijf.

Zeker! Wij bieden al administratieve ondersteuning vanaf 1 uur per week en ontzorgen ook eenmanszaken en kleine ondernemingen.
Elke adminbuddy is opgeleid om onder hoge werkdruk en binnen strikte deadlines georganiseerd, nauwkeurig, vertrouwelijk en oplossingsgericht te werken. Ze hebben een proactieve houding en communiceren helder om zo effectief mogelijk bij te helpen.

Adminbuddy hanteert de volgende stappen om zo snel als mogelijk ondernemingen efficiënt te helpen:

  1. Briefingmeeting: We starten met een vrijblijvend gesprek bij jou op kantoor om jouw wensen en administratieve behoeften te begrijpen. Tijdens dit gesprek ontvang je alvast de eerste deskundige adviezen.
  2. Behoeftenanalyse: Op basis van ons gesprek analyseren we jouw situatie en bespreken we een plan van aanpak.
  3. Oplossing: We stellen de juiste administratieve expert binnen ons team voor die past bij de waarden en cultuur van jouw onderneming. Zij zijn flexibel inzetbaar en kunnen veelal de dag zelf nog starten.
  4. Voortdurende ondersteuning en evaluatie: Tijdens onze samenwerking voorzien we voortdurende ondersteuning en evalueren we regelmatig de dienstverlening om deze zo nodig bij te stellen.

Geïnteresseerd in onze diensten of zit je nog met specifieke vragen? Neem contact met ons op via hello@adminbuddy.be, stuur een bericht via Whatsapp of bel ons op 03 535 12 35. We staan klaar om al je vragen te beantwoorden en indien gewenst een vrijblijvend kennismakingsgesprek in te plannen.

Tips, updates en meer

Schrijf je in op onze nieuwsbrief